Museum en VVV tijdelijk gesloten

13 maart 2020
Het Purmerends Museum en VVV | Museumwinkel zijn tijdelijk gesloten

Na goed overleg heeft de directie en het bestuur van het Purmerends Museum en VVV Purmerend besloten om vanwege de aangescherpte corona maatregelen zowel het museum als de VVV | Museumwinkel vanaf dit weekend te sluiten, naar verwachting zeker tot en met 28 april.

Voor ons staat de gezondheid van onze vrijwilligers, onze bezoekers en onze medewerkers altijd centraal.

Achter de schermen blijven we echter hard doorwerken aan diverse lopende zaken en aan de tentoonstelling De vergeten oorlog. Indische verhalen die vanaf april bij ons is te zien.

We hopen u, onze bezoekers, spoedig weer in onze locaties te mogen verwelkomen.