Tulpenroute Purmerend en Beemster

31 maart 2021
Beleef het Lentegevoel met de Tulpenwandelingen in Purmerend en Middenbeemster.

De wandelingen worden gemarkeerd met in totaal 150 fleurige tulpenbakken. En kan op ieder moment op eigen gelegenheid gelopen worden met het hele gezin of met vrienden!
Gilde Purmerend biedt samen met VISIT Beemster vanaf vrijdag 2 april tot 10 mei het boekje met de twee Tulpenwandelingen aan voor € 5.00. In het boekje zitten 2 vouchers voor een kopje koffie of thee bij 't Hoedje van de Koningin in Purmerend of Bij Moeders in De Kosterij in Middenbeemster.

Het boekje met de wandelingen is verkrijgbaar bij de VVV|Museumwinkel in Purmerend. Aanmelden per mail via winkel@purmerendsmuseum.nl waarna het boekje op een afgesproken tijd kan worden opgehaald. De winkel is open op dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 11.00 en 13.00 uur. De route is tevens verkrijgbaar via VISIT Beemster.

De VVV|Museumwinkel is speciaal i.v.m. de tulpenwandelingen extra open op zaterdag 3 april van 11.00 tot 13.00 uur.