Nieuwe plattegrond Purmerend en Beemster overhandigd

20 januari 2021
Op woensdag 20 januari hebben burgemeester Don Bijl van Purmerend en Karen Heerschop, waarnemend burgemeester in de Beemster, samen het eerste exemplaar van de geheel vernieuwde stadsplattegrond Purmerend in ontvangst genomen. Op deze kaart is nu ook een overzicht van de Beemster opgenomen, inclusief straatnamen.

De nieuwe plattegrond is gemaakt in opdracht van het Purmerends Museum en bevat nieuwe straten en wijken die in de laatste jaren zijn ontstaan.

De plattegrond zal 4,95 euro kosten en is na heropening via het Purmerends Museum te verkrijgen. Stuur een e-mail naar winkel@purmerendsmuseum.nl met daarin uw naam en het aantal plattegronden dat u wilt hebben. Wij zetten u op een reserveringslijst en laten u weten wanneer u deze kunt komen ophalen en betalen. Wij hopen dat de VVV|Museumwinkel in de Peperstraat weer vanaf woensdag 10 februari open mag.