Op de pedalen door de stad en verder

30 juni 2020
Wilt u ook kennismaken met de omgeving van Purmerend? Het Gilde heeft enkele fietsroutes uitgestippeld om u langs bijzondere plekken rondom de stad te voeren. Denk dan aan een tocht langs het oorlogsverleden van Purmerend of een tocht langs de ringvaarten van Purmerend, Beemster en Wormer.
In 2020 zijn er twee fietstochten: op zondag 26 juli is er een Verrassingstocht en op zondag 30 augustus een Vrijheidstocht. Beide fietstochten starten om 13.30 uur bij de VVV|Museumwinkel, Peperstraat 35 in Purmerend.
Kosten: vier euro per persoon, kinderen tot 18 jaar gratis
Start: VVV|Museumwinkel
Opgeven: uiterlijk de vrijdag vóór de fietstocht om 15.00 uur bij de VVV|Museumwinkel, Peperstraat 35, per mail via wandelingen@purmerendsmuseum.nl of telefonisch via 0299-207022